Fredag jiihoo

Vet ni vad! Imorgon är det nyårsafton men också en ny vecka för oss, nämligen v 38=)
i cant belive it!!!
Nyp mig någon för jag kan i hela världen inte förstå att vi är i den veckan. Menar, det var ju inte längesen jag bara var halvvägs och längtade hit.

Mitt kära barn har redan ett namn förhoppningsvis, det har vi haft länge och hon får gärna komma ut till oss nu!
Du är klar för världen, att få se ljuset och träffa dina föräldrar som längtar ihjäl sig efter dig. Pappa börjar nog bli himla nervös och pirrig nu precis som mamman, men skillnaden där är att jag måste genomgå en förlossning med smärta först som jag verkligen fasar för. o så dum som man är så läser man så många andras upplevelser och dem är inte roliga att läsa inte.
Sammandragningarna/förvärkarna blir mer intensivare för varje gång känns det som. Jag blir stel som en pinne när jag får en och då ska gudarna veta att det bara blir värre?hahha oohh ja.

I vecka 38 verkar det inte hända så jätte mycket..

Barnet förbereder sig nu för att födas. Vikt; ca 3 200 g.
En del gravida kan uppleva en ilande känsla när barnets huvudet stöter emot musklerna i bäckenbotten. (det upplever jag varje dag)...


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0