Varför

Varför måste man få dåligt samvete när man tackar nej till jobb(vilket jag nästan aldrig gör)? Man känner sig som en dålig person, att man faktiskt SKA tacka ja hela tiden bara för att man är vikarie.
Just nu har jag hamnat i en period med mycket ryggont/energilös och bara allmänt gravidnere liksom om ni förstår. Jag har tagit mig an en del turer nu i Dec- dem ska jag jobba och sen om jag inte orkar mer då är det så.

Varför ska detta väder ens finnas? FAN, det tog mig bra stund att ta mig ner till statiol imorse(skulle iväg till skolan), halt,blött,regnigt.....

Och varför ska det vara så svårt att bestämma sig för vilka kurser man ska läsa? Hade jobbat på som fan med kursen rehabilitering som jag egentligen skulle läst nästa termin men nu är kursen avslutad tack och har sett fram emot att bara ha en enda praktik framför mig till våren/sommaren. MEN den kursen som är utvecklingsstörning och funktionshinder känns som jag redan har fått en inblick i med tanke på mitt jobb, så idag valde jag bort den och tog 2 andra för att komma upp i dem poängen man skulle ha. Geriatrik och hemsjukvård. Så nu blir det en hel del arbete iallafall+praktik. Men jag tror det blir bättre så för dem kurserna vet jag knappt nånting om och det är roligt att få en inblick i så många som möjligt.

Ja ett enda stort ? idag känns det som.
Jag ska sätta fart och plugga lite sen ut i halkan med en uttråkad hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0