Besök till Farmor

Nu är det väl dags för mig att ta lite partykort. Får se om jag kommer ihåg det nästa helg när jag åker till Jennifer in Karlstad!:)

Idag tog jag med mig Bella på en promenad till farmor. Dagen har varit smått jobbig då bella är ett riktigt busfrö. Hon har knappt varit stilla, bara busat och gått omkring, jag blir smått nervös när jag vet att hon inte är helt rumsren än och har svårt för att kissa på andra ställen än hemma. Så när vi kom hem satte hon sig på en gång, jätte nödig alltså. Men kul för henne att komma "ut" lite. Hos farmor var även min farbror Rolf och hans sambo. Sandra och Elly var där och Pappa o Marcus. Det bjöds på massa gott som vanligt.




Det var den dagen de. Jag ska faktiskt lägga mig och vila ett tag nu. Blev lite matmosig.
Vi hörs och ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad söt hon är :)

2011-02-05 @ 21:21:39
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0