Jaha

När man bor som man gör(i en sketen håla) så lär man sig att även uppskatta det till slut. Man måste ju!
Igår hade vi bestämt inne kväll, MEN sitter man inne så pass mycket som vi eller jag gör så blir det tröttsamt.
Jag blir nästan aldrig sugen på att dricka här för jag vet ju ändå vad som kommer att ske. Men igår var jag sugen på att bara träffa lite folk och vara social så vi drog med oss Samuel ner på kareoke. Det var proppat med folk både dryga hälleforsare och studenter! :P Helt OK kväll iallafall för att vara i Hällefors. Kul att Sandra kom ner med.

Fick oss ett kort med nån grabb i bakgrunden.




Idag mår jag inte Ok. Seg,illamående och smått skakis. Jag drack inte speciellt mycket men mängden verkar inte spela nån roll för att jag ska bli bakis tydligen. Skittråkigt.

Mathias och jag tog oss en skoter tur tidigare, skönt att komma ut lite men efter den ute turen har jag känt mig ännu värre. Frösen som bara den! Känns nästan som jag har feber.

Har mejlat över uppg till min lärare nu ikväll så nu är det gjort. Vi har ätit tacos. Det var mindre gott idag. Kanske för att vi istället för creme fraiche hade sån där turkisk yoghurt. Jag vet inte. Trött som FAN är jag så ikväll somnar jag nog rätt så fort i soffan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0