Då kör vi

30 minuter på cykeln har jag kört och efteråt tog jag en lång dusch och peelade hela kroppen! Jag blev dyng svettig av träningen, helt slut. Det var jätte längesen som jag cyklade på den. Brukar klara av en timme iallafall.
Det är när man kört ett par gånger och fått det som rutin som det känns bra! När vi bodde i lägenheten bara några månader efter att jag flyttat hem ifrån Oslo som jag körde stenhårt med den som en kompis till Mathias sa; shit Annso vad du ser vältränad ut. Men sen gav jag upp. Har gått upp 5 kg sen jag flyttade hem, det är väl kanske inte mycket men det är onödiga kilon. Jag kände mig normal,fin när jag bodde i Oslo men nu känner jag mig bara risig liksom. Nu skyller inte jag på förhållandet, eller jo till viss del för det blir ju mer äta gott och så men varför MÅSTE det promt vara så att man tränar mer och håller vikten när man är singel. För oftast är det ju så.
Blir så arg på mig själv för att jag är en periodare!!! Jag vill egentligen träna kanske på friskis eller hålla på med nån dans men då ska jag först ta mig inåt på en promenad på 30-40 minuter sen köra träningen. Jag är för lat helt enkelt.. På våren/sommaren funkar det ju och göra så men då tar jag hellre lång promenader istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0