Intressant dag men fööör mycket information :P

J; första dagen i skolan gick jätte bra. Mycket att ta in bara. Kurser och poäng,hur uppläget kommer att se ut, praktiker,grejer genom datorn osv. Men en sak i taget så ska det nog gå:)
Är skönt att man redan läst vissa kurser och dessutom jobbat inom ett område och kan även plocka bort det.

Det som var mest intressant att få veta var vi kunde få ha vår praktik sen, det fanns inom 3 områden. Det ena var inom det område jag redan är i-äldreomsorg, det andra var sjukvård-sjukhus och liknande och det tredje var akut psykiatri och det är det som lockar mig mest.

Men som sagt, mycket var luddigt men det tar sig väl. Nu är det väl bara och vänta på att få kurserna skickade så man kan sätta igång med arbeten.

Tror föresten jag skippar csn överhuvudtaget och satsar på att få jobba en del istället för det är inte mycket man får jobba för dem, ett par tusen i månaden och jag brukar få ut mer än så. Det har rullat på bra. Har absolut ingen lust att bli återbetalningsskyldig eller att få ut mindre än om jag bara skulle jobbat.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0