Jag lever

Sådär, dem här 12 timmars passen är avklarade för denna gång. Igår jobbade jag på ena stället från 9-3 sen gick jag bara över(i samma gång) och jobbade 3-halv tio. Sen pulsade jag hemåt, vid början av skogen här vid oss kom Mathias och hämtade mig med skotern. Det var första gången för denna vintern som jag åkte och det var som vanligt KUL. Väl hemma så dröjde det inte förens jag slocknade. Det snöar idag med och jag ska ut och jobba kvällen. Men innan dess kommer svärföräldrarna och mathias bror på besök. Vad ska jag slänga ihop tro...

Imorgon är vi bort bjudna på mat hos mamma o micka i Nora.

har inga nya bilder att bjuda på tyvär. Och min nya dator.. Hm kan inte bestämma om jag gillar den eller ej.

Hur mår ni då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du får läsa vidare :) skicka bara över din mail så!

2011-01-07 @ 10:18:19
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0