Läkarbesök

Besöket hos läkaren gick väl bra. Tyckte hon var suverän och jag kände mig verkligen trygg med henne. Det är ju inte så kul att visa upp tuttarna bara sådär menar jag. Såg en ny snygg ung läkare där nere o tänkte för mig själv när jag satt och väntade, tänk om dem gjort nåt fel och att det är han som ska undersöka mig.


Hon tyckte inte jag behövde oroa mig då min lilla ärt knöl inte ens satt i bröst vävnaden utan brevid och var ytlig ungefär som en inflamerad hårsäck eller nåt liknande. Hon tyckte det var ett under att jag ens upptäckt den lilla för det tog en stund innan hon kunde känna den. Nåja, ingen remiss till Linde men jag kommer iallafall vara orolig så länge den finns kvar hur mycket jag än borde lita på min egen läkare. Så är det.

Min dator har kommit, den får hämtas imorgon. Hoppas jag kan få över min ALLA kära bilder på usb från min gamla dator och att den inte gått sönder helt. =/

Här kommer lite bilder på Bella som jag tog idag när vi var ute och busade.










Våran gäst stuga som jag hoppas folk kommer sova i på somrarna här:)

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag tror vi är många som kommer att slåss om att sova i den;)skönt att de gick bra=)pöss

2011-01-03 @ 17:34:26
Postat av: maria

Skönt att höra att det gick bra gumman!!!!!!!!!!!!!!!! Kramis

2011-01-03 @ 17:51:57
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0