Lördag

Idag ställde jag kl på 9 för att jag skulle väcka Mathias som ska iväg på rally. Han har nu packat sin väska med enbart öl och plunta :P Ha ha Bra start. :)

Själv ska jag plugga och försöka hinna klart alla samt träna. Fick så dåligt samvete när jag åt både smågodis och chips igår men å andra sidan så är det väl bättre att äta allt på samma gång. Och man får ju äta en gång i veckan. Nu blir det inget mer.
I efterm/kväll tror jag Linda kommer på kaffe. Det var längesen.
Annars ska mathias och jag försöka oss på att göra egen potatisgratäng.

Igår kväll låg vi helt däckade till filmen juryn som gick på kanal 9. Men vi somnade bägge 2 till slut. Det var den där skoter turen som gjorde oss helt färdiga. Frösen var jag hela kvällen igår med. Men det var en jätte mysig efterm. Bella var ju med oss, hon satt längst fram på skotern. Hon tyckte det var super kul att få åka med :) Snuttan

Nu KAFFE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0