Måndag

God morgon eller förmiddag. Välj själva:) Själv vaknade jag vid halv 9 av att Bella spydde. usch och blä. Efter det hade jag svårt att somna om. Vi låg och gosade karln och jag ett tag sen när han började snarka gick jag och Bella upp. Slask väder ute. Vart är solen??! Längtar tills man kan få ha på sig vårjacka solglasögon och slippa termosar och tjocka vinterskor.

Tänk, i April blir jag 25 år. Fan har tiden tagit vägen. Som Sandra sa; Du var ju nyss 22. Ja, det var jag. Helt enig om det. Idag blir Elly 6 månader. Hon sitter jätte bra själv och är väldigt snabb på golvet och ålar/kryper sig fram till saker. Hon har börjat "prata" helt annorlunda och skrattar när man försöker vara rolig.  Ser fram emot sommaren(fast jag säkert ska jobba) men resten av min fritid ska spenderas unga damen med massa roligheter,cykelturer,badning och skratt=) Och en hel del MYS.

Jobbet ringde imorse och min jobbtur idag ändrades. Skulle egentligen jobbat kvällen men så skulle inte natten ut och jobba ikväll och imorgon så jag fick hennes turer samt Torsdag natt. More work-i like.

Nu ska jag ut på promenad med Bellis som verkar smått uttråkad. Se om mina kläder från Hm kommit i postlådan. Ska försöka ta lite nya kort på henne för nu har ni väl inte sett henne på ett tag. Hon är gigantiskt valp:P Tappar tänder gör hon med våran solstråle.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0