Vilken kväll=)

Herregud vilken kväll/natt.
Igår tog jag en promenad till Sandra för mamma o micke skulle dit och hälsa på innan dem skulle vidare till mig. Dem hade köpt fikabröd och vi mös med Elly.




Även Ludde mös



Runt 4 åkte vi hem till oss. Där påbörjades maten. Älsklingen stod för den biten. Panerad schnitzel,potatisklyftor samt egen suverän bearneisås och sallad.





Tulpanerna fick jag av mamma o micke. Passar sig jätte bra på köksbordet. Att man inte köper blommor oftare alltså. Är ju så fint.

Iallafall, vi la oss 5 imorse. Maten blev sent sen drog vi ut på gården,tände marshaller(hur det stavas) o gick till backen som ligger på gården fast lite längre bort o åkte på sopsäckar ner, MEN det gick inge bra för vi sjönk bara ner hela tiden och stackars Micke gjorde sig illa i benet. Småfrösna gick vi in igen och spelade poker men det tog sån tid för att alla babblade hela tiden så till slut gav vi upp och satt och pratade istället. Vi kom in på häftiga diskussioner om världen och sjukdomar(inte speciellt upppiggande,mer deprimerande fast å andra sidan lite intressant. Kom även in på mord och grejer. Till slut var jag tvungen att påpeka; kan vi inte prata med skönhet och mode nu istället. Alla bara skrattade! När kl var halv 5 så nästan sov vi runt köksbordet allihopa så då la vi oss. Kom upp efter 12 idag, en mysig men sen frukost.  Dem drog för ett tag sen. Har hunnit med en promenad med Bella och pluggat lite.
Snart blir det pizza som jag inte ätit på evigheter. :) Film/tv resten av kvällen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0