Tisdag

Tänk hur det kan gå. Det ringde från jobbet vid 10 tiden idag, jag missade men ringde upp 10 min senare men då var det redan för sent. Missade man jobb möjligheter. Fan också. Man måste verkligen behöva sitta vid telefon och vänta som vikarie. Ne fy sjutton. Ska bli så jkla gött och börja plugga och sen att man vet att man har denna utbildning som det varit så mycket prat om. Skulle vara spännande att jobba på ett sjukhus i nån annan ort faktiskt. Vem har sagt att jag måste jobba på denna sketna ort bara för att jag råkar bo här. Nee man skulle söka sig till Norge och jobba sånna där härliga skift, jobba 2 ledig 3 osv. O tjäna därefter :) Enda dryga med det hela är att få iordning alla förbannade papper som måste, skatte papper,leg,personnr. orkar inte igen. Men det hade vart nåt. Vet iallafall att utbildningen ger mig en bredare möjlighet.

Idag är det Tisdag och vi tjejer ska ses hos Malin på fika. Jag bakade denna igår som jag ska ta med..




Ha en bra dag allihopa

Kommentarer
Postat av: Evelina

Mumsigt :)

2011-01-04 @ 11:33:03
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0