Våran Elly

Nu kommer en bildbomb på vår skrutta! Så roligt att följa utvecklingen för henne. Vi var som sagt bortbjudna till Nora igår. Mamma och Micke lagade mat till oss. Det blev curry kyckling med bulgur,sallad och bröd. Efterrätten stod jag för och jag hade bakat en tiger kaka. 

Elly la vi ner på en filt på golvet och jag som ska ha så jäkla bråttom med allt la en leksak lite framför henne och hon ålade"nästan nästan" kröp fram till den. Hon är på G den tjejen :)



Idag blir det en lugn Söndag. Ska träna dvdn tänkte jag och så ska vi hämta en frys hos Mickans mamma som vi ska få,(TUSEN TACK), våran gick ju sönder och vi var beredda på att köpa en ny för ett par tusen men så fick vi en av dem. :) Ikväll blir det tacomys hemma. var skit längsen vi åt det. Mathias går inte längre ut och jobbar på Söndagar utan han börjar Måndag kvällar nu. Det STOR gillas kan jag tala om.

På Onsdag börjar skolan också. Ska beställa lite vanliga toppar/tröjor från Nelly har jag tänkt. Har så dåligt med vanlig kläder. Det mesta är fan partykläder men ändå när man väl ska festa så finner man nada.

oooooch så längtar jag efter lönen nu. Tror jag får ganska bra denna månad och det ska sparas till Greklandsresan. Nu är det fan dags att öppna ett sparkonto och även gå med i akassan!!!!:P

Ha en trevlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0