Kalaset

Nu sitter jag här igen och ska beklaga mig. Kom hem efter halv 10 igår kväll och så upp nu och jobba förmiddag. Och regnet öser ner,blir roligt att cykla ner idag dyngsur när jag kommer in!! Japp så går det när man inte tar tag i körkortet ordentligt!
Hela dagen sen och imorgon är jag ledig. Går jag inte på förens Onsdag kväll igen!:)

Kalaset igår var mysigt. Hann träffa min kära farmor som nu kommit hem- docl väldigt svag och tystlåten men hemma var hon. Nu väntar hon på operation om 5 veckor. 5 veckor liksom??? tänk om hon blir dålig igen nu då??!!

Elly blev iallafall nöjd med sina leksaker- tror jag :) Tårtan vräkte hon i sig!



Fan vad jag är trött. Och knappt nå frukost har vi. Karln har väl levt på sina öl nu under helgen när jag varit borta :P Och så mååste vi ge oss ut i regnet på jobbet idag och göra ärenden. Jippi!

Bra dag med andra ord!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0