Massa sol och härligheter

Underbar dag!
Efter jobbet fixade vi så att båten kom ner i sjön sen åkte vi ut med den. Bella gillade det men vi trodde inget annat heller.



Vi åkte till en stuga där det satt några som Mathias kände. Vi skulle BARA stanna en stund men den stunden fylldes med bananåk och båtåk för hans del. Själv satt jag på bänken i gassande sol och var dyngsvettig.(hade inga badkläder med mig).. lagom kul. Det var en lång stund iallafall och jag ville inget hellre än att bada. Ni förstår, inge alkohol och inga vattensporter. Det enda jag kan göra och ville göra var att bada men det kunde jag ju inte. Var ju "fast" där ute medans min kära karln hade så jäkla trevligt och drack o hade sig!!



Bella har badat och nosat omkring överallt tror jag. Riktigt njutit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0