Onsdag

Igår när jag kom hem från jobbet möttes jag av en glad och sprallig SNART 11 månaders hund.
Det var som att se en helt ny hundvalp. Så livlig och glad.
Jag ska tala om varför. I månader nu har matte och husse varit lite slarviga med bostningen av hennes päls, tänkt att det gör väl inget. Det har dykt upp tova efter tova och till slut var hela hennes bakdel täckt av tover stackarn. Hon har hållt på och kliat o kliat. Det var som en befrielse igår när mathias rakade och borstade henne. Hon verkade så glad och tacksam.

Nu ser hon liten ut igen våran Bella







Min lediga dag och jag gick upp tidigt!?
Ska nämligen träffa tjejgänget kl 10 idag. Trevligt. Det gör inget att jag går upp tidigt idag då jag ska upp och jobba förmiddag imorgon så det är bra att jag kommer vara trött ikväll.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0