regn och rusk

Vilket ruggväder! Sånna här dagar känns det verkligen som att det kvittar om man jobbar. Och det är precis det jag ska göra- jobba kvällen. Innan dess tror jag Mickan skulle komma förbi på kaffe :)

Imorgon är jag ledig och dagen ska spenderas med Sandra och Elly <3
Mathias drar upp till björksjön.
På Söndag jobbar jag heldag... Måndag drar vi till Jennifer och Christer in Karlstad! :)
Jag är nämligen "lång ledig".... går av Söndag kväll och börjar inte förens Fredag natt igen.
Min nattperiod börjar snart =( Vill inte!!!!!

Ha en bra fredag och hoppas solen vill visa sig lite iallafall
kram

Kommentarer
Postat av: jennifer

ska bli så kul att ha er här=)<3 puss puss

2011-07-23 @ 09:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0