Tisdag

Sådär. Nu har vi kommit hem från Karlstad. Eller ja det gjorde vi ju för flera timmar sen men var upp till Mathias föräldrar och hämtade Bella och så var vi iväg och handlade lite. Jag är så trött så trött.. Gått omkring på stan i Karlstad ett par tim i solen och butiker.
Här kommer lite kort iallafall. Hoppas ni kommenterar nu!:)

Väl inne i deras superfina hus så satte vi ner oss med lite öl och bara pratade. Christer tog sedan kort på våra magar. Min ser ju superstor ut redan nu. Hoppas det bara ser så ut på kortet :P




Sen var det dags att dra ut och äta mat. Jag hade längtat efter restaurangmat men blev besviken. Beställde kycklingfile men den var så torr så torr!! Ser dock väldigt smarrigt ut på bilden här.



Det var väldigt mysigt iallafall att sitta ute och äta. :) Grabbarna drack lite öl till.



Vi skulle egenligen spelat bowling men allt var stängt så vi drog och hyrde film och köpte godis istället. :)


Shoppingen ja, blev lite grann iallafall.


Större väska samt ett nytt besticksett


Tofflor, en ljusstake samt lite kläder till lill"killen"....
Alltså jag har sagt hela tiden att jag inte tänker köpa innan ultraljudet men kunde inte hejda mig idag när jag såg detta. Och så liksom drogs jag hela tiden till killavdelningen....... hm...

Det var de det. Imorgon är det en ny dag och då åker Sandra,jag och Elly till Mamma i Nora och spenderar dagen där <3

Nu säng och tv!!

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Välkommen hem! Låter som att ni haft det riktigt mysigt! Det är ni värda! Super söta tofflor, vart har du hittat dom? Jag vill me ha;)

2011-07-26 @ 19:34:46
URL: http://mikklan.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Jo men det är toppen! Lite trött bara men det är så värt de! Okok, så ni har lika ni också! Dom såg verkligen super sköna ut!

2011-07-26 @ 20:33:42
URL: http://mikklan.blogg.se/
Postat av: Maria F

Vilka fina grejer du har köpt :) Och du, många av killkläderna passar till tjejer med om det skulle vara så ;) Vi har köpt både byxor och t-shirtar på killavdelningen till Mollie!!! Fiiiina magar har ni också :D

2011-07-26 @ 20:56:01
URL: http://majijaaa.blogspot.com
Postat av: jennifer

Så mysigt var det att ha er här<3 på bilden ser man inte mkt skillnad på våra magar=p



Den där vita huvdressen var ju så jäkla fin,så du gjorde rätt i att köpa den=)



jag tror ju som sagt att du har en tjej i magen;)ska bli så spännande=)Puss

2011-07-26 @ 21:17:48
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0