Bad och shopping

Igår åkte vi till sjön som ligger nedanför backen här typ och tog oss ett dopp. INTE JAG men Mathias och Bella. Men kallt var det än.



Idag fick jag hem min beställning ifrån Nelly. Där i låg en vit klänning som jag har tänkt ha på mig på midsommar, 2 ansiktsmasker, en ögonmask samt ett puder. Klickade även hem en beställning idag- en kort skjorta, en bh och ett par trosor.



Kanske har jag på mig klänningen på Fredag redan när Emma tar studenten=)
Det som är så bra med Nelly är att leveranstiden är 1-3 dagar vilket är ingenting.

Kram

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag ska ta premiärdoppet i helgen tänkte jag=)du kommer vara så fin på midsommar=)jag ville också ha en vit egentligen men det får bli en beige långklänning=)Puss

2011-06-07 @ 21:16:02
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: Frida Eriksson

Shit. tar Emma studenten!! känner mig gammal

2011-06-08 @ 10:05:24
URL: http://rydellvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0