Midsommarafton

Vakna och pigga? Vi sov till halv 12, därmed en sen god frukost. Samuel däckade här igår så han joinade oss i frukostbordet :D

Tyvär tog jag inte många kort igår, speciellt inte på folket(partybilder), kameran glöms liksom bort...


Lite förberedelser               På g med maten                Snart färdigt


Sandra,Samuel o Bella                                                
på upptäcksfärd?               Skulle ha spelat kubb
men fööör mycket knott!

O så ett underbart kort på finaste magen.......




Tack allihopa för igår.
Jag är så trött idag..
Jag gav upp halv 1 inatt o la mig i allt oväsen. :)

Kram

Kommentarer
Postat av: jennifer

vilken mysig kväll det blev:)

2011-06-26 @ 08:19:14
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-12 @ 20:21:55
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0