Snart så

Vi väntar och väntar på det förbannade modemet som telia SKA ha skickat ut i Måndags! Vi börjar bli vana vid att vara utan saker i detta hus. Snacka om att vi får riktigt med kvalitetstid jag och karln!:P
Masssa massa gos, planeringar och en hel del yatzy och fia med knuff ;)

Eh, jo en tekniker ska komma hit också för tror det blivit nåt knas med själva ledningen.

Är hundvakt åt Mathias föräldrars tollare, stök och bök all the time. Men inatt ska dem hem igen och då blir det vi 3 igen <3

Helgen? Imorgon ska jag och Mathias ha en "dejt" hemma med ost och kex(äter inte ost) men det får väl bli nåt annat till kexen.
På Lördag ska han och hans kusiner ha en spelning nere vid sågen-  han börjar nog bli smått nervös.

Själv inväntar jag midsommar då jag får ha mina nära och kära hos mig.
Sen vill jag bara få detta ur mig till min allra bästa vän- Ta det lugnt och vila vila vila. Vila är den bästa medicinen! Ta hand om dig och den lilla i magen. Det är det enda du behöver fokusera dig på just nu.


Förhoppningsvis kommer tv och internet igång imorgon/under helgen och kan då börja lägga upp lite bilder. Har ju fått lite nytt ifrån Nelly igen.

Kram

Kommentarer
Postat av: jennifer

gud va go du är<3!nu blir det lugna puckar,promise!kärlek!

2011-06-17 @ 08:29:41
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0