Vaaaaaaaarmt

Varmt- klibbigt idag igen. La mig i solstolen men orkade med ca 5 minuter.
När jag var mindre(men så är det kanske för de flesta) så kunde jag ligga i timmar i sträck utan att röra mig, jag låg och låg, till och med somnade emellanåt. Varför blir det jobbigare ju äldre man blir? Jag blir mindre tålmodig och har svårt att vara stilla helt enkelt. Nej en strand, mp3 och trevligt sällskap, då går det!:)

I eftermiddag/kväll ska vi tjejer + Mathias och peter vara hos Jensen och grilla/dricka, ja vad man nu vill.
Jag tänker hushålla med endast en vinflaska, sedan kör jag på vatten. Ska bli riktigt skoj att få träffa mina bruttor igen, den enda som fattas är MIN BÄSTA VÄN som tyvär inte kan vara med oss ikväll.
Men vi ses på Midsommar J :)

Snart kommer svärföräldrarna på besök en sväng så jag lär springa upp och ta mig något mer än bara bh/trosor. Ha ha för det är just vad jag springer i här hemma om dagarna. Är för varmt för annat!!

Mathias och jag har pratat om en pool om ett par år när lånet har gått ner lite osv men så tänkte vi efteråt, känns lite överkurs med en pool här när vi har sjön så jäkla nära så kanske blir det en vanlig plastpool! Det funkar ju alltid!

See ya

Kommentarer
Postat av: jennifer

åh älskade vän!vad go du är!Love you!



Hade s¨å gärna velat vara med er alla!Hoppas ni får en riktigt fin kväll:)SES!Puss

2011-06-11 @ 12:10:31
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: Fanny v

Åh vänta bara tills du får kids, då tar man varje minut i solen man får! Jag skulle kunna ligga i timmar nu, inga problem! Jag gör det också när jag väl kan ;)

2011-06-11 @ 13:41:03
Postat av: Evelina

Tack själv! :) Det var kul att ses. Åh, en pool skulle jag också vilja ha. Skönt att slänga sig i när det är så här varmt! :p Kram

2011-06-11 @ 15:03:40
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha så jädra sköj ikväll nu!!!

2011-06-11 @ 18:20:37
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0