Ett kvällsinlägg

Vårkänslorna finns här nu och jag hoppas innerligt det håller i sig men jag vet ju redan att det ska snöa på Fredag så där försvann dessa känslor. Men man får njuta medans det går. Så dumt, dessa dagar med sol så har jag suttit instängd på en avdelning och blir helt tung i skallen utan en gnutta luft. Visserligen kan jag gå ut på balkongen men känner ändå att man går miste om så mycket och på fredag när jag ÄR ledig, ja då ska det vräka ner snö. Tänkte tvätta och lägga ner vinterjackorna men neii dem får allt hänga kvar ett par veckor till.
Väntar på kläder ifrån Hm.. En bikiniöverdel,en jacka och ett par skor. En sommarblus ifrån nelly slank ner i postlådan idag. Blir alltid lika glad när det ligger paket däri ifrån Nelly. :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kanske också äter för lite då? viste du att om man äter under 800kacl per dag så ställer kroppen in sig på svält och då samlar kroppen på sig! Hade jag ingen aning om. det är därför jag ska börja äta =)

2011-03-17 @ 07:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0