Söndag

Min blogg måste blivit tråkig på sistonde, för nån månad sen hade jag ca 35-40 läsare och nu den senaste veckan ligger det på endast 15 pers ca.... Nåja...

Idag gick jag upp halv 9 pga solen igen. Drog med mig Bella ut och joggade. Den här gången var det jobbigt. Kom på mig själv att jag skulle druckit nåt glas vatten innan. Kände mig liksom svag. Svettigt vart det. Rundan jag tar brukar ta ca 30 min. Alldeles lagom såhär i början.

Så var denna helg över. Jobbig vecka framför mig. Har praktik mån,tis,tors,fre,lör och sön. Sen är första praktiken på utbildningen färdig.
På Onsdag har vi bestämt lite tjejträff hos Jensen:) Längesen nu. Och så får jag träffa min gosunge
Elly <3

Kram

Kommentarer
Postat av: Frida Eriksson

Men jag har iallafall tillkommit som stadig läsare =)



Hur känner du inför att fylla 25? 5år kvar till 30?

vad/vem vill du vara när du är 30?

2011-03-20 @ 11:52:53
URL: http://rydellvagen.blogg.se/
Postat av: Frida Eriksson

Om inte ikea vad har ni då tänkt? =)

Jag är IKEA freak så det skriker om det! haha.



Som sagt, känner att åren springer förbi en och det finns saker jag vill göra medans jag är ung. som att gifta sig, skaffa fler barn, ta körkort osv. dom senast 4åren känns mer som 1 och tänk om de närmast 5åren försvinner lika fort!

2011-03-20 @ 14:58:27
URL: http://rydellvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0