Ge oss vår NU

Ursäkta dåligt bloggande men jag känner mig bara sååå sliten efter dessa praktikdagar. Det är full rulle nästan hela tiden. Jag är på Fyrklövern på en toppen avdelning.
Snart har 1 vecka gått. Till veckan kommer min lärare dit för att kolla läget och prata med mig och min handledare.


Igår traskade jag hem ifrån jobbet i snöovädret. Fy. Det gjorde ont i ögonen och mörkrädd som attan var jag med. Nu vill jag ha sommar, åtminstonde vår vad fan!

Vill klä mig i snygga klänningar och linnen och bära solglasögon, festa och äta gott i solen!:O)


 





Drömma går ju ett tag till men nu klär jag på mig termobrallorna och mössan och beger mig ut på en liten walk med Bella innan det är dags att dra sig mot praktiken!
See ya

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja du får allt njuta av sommarn!tänk på mej som kommer vara fet,inte kunna ha fina kläder och inte kunna festa ordentligt!blir nog segaste sommarn ever för min del:)



Puss

2011-03-11 @ 18:09:10
Postat av: Evelina

Ja, ge oss vår nu åtminstone :D

2011-03-11 @ 18:48:20
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0