Varför

Maria, tack för att du frågade angående tvserien:) Men tror faktiskt jag ska ta och köpa alla för fan vad det är bra!

Är sliten nu känner jag- jobbat 6 dagar i rad nu, ledig imorgon sen jobba natt Torsdag sen ska jag fan ta och plugga hela jäkla helgen innan praktiken sätter igång för då är man väl helt död om dagarna!:P

Såg att dem skulle visa All helgonas blodiga natt kl 9 nu. Råkade bara bläddra och fick se det. Typiskt. Michael Myers.. Usch finns det nån läskigare "människa".... det visar dem fan bara för att jag ska vara själv inatt!! tack så mycket min natt är förstörd!! :D Mitt i veckan såhär.. Men på helgerna när Mathias är hemma och vi är sugna på att se skräckis, ja då visar dem bara nå franskt drama eller vad som helst!

Nee titta lite på knasbollarna i Big brother sen försöka sova. Är ju ledig imorgon så vad gör det om jag inte sover inatt och ligger halva dagen imorgon!!!! Ähh

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så öite så :) Det tycker jag att du gör rätt i!!!!! Cdon brukar ha bra priser på boxarna!

2011-03-01 @ 21:21:58
URL: http://majijaaa.blogspot.com
Postat av: jennifer

Tack:)



Hur många vill ni ha?Skulle kunna köpa några åt er om de finns kvar!:)dom kostade typ ingentin=)



Puss

2011-03-01 @ 22:35:58
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0