Fredag

Mathias har nu dragit till Stockholm. Jag befinner mig hos Sandra nu och ska vara här under helgen bara för att jag hatar att vara själv(sällskapssjuk) och för att jag hatar att sova själv. Det räcker att jag gör det under veckorna.

Imorgon ska jag jobba natt men annars blir det en riktig mys helg skulle jag tippa på!

Idag var vi på föreläsning om social dokumentation, hur man skriver en vårdplanering för patienten osv. Vi fick till och med ett fall där vi skulle agera vårdpersonal och göra en sån här planering för en patient. Intressant.
Men jag är grymt trött- jobbade ju inatt och så direkt upp till skolan imorse. Tidigt i säng ikväll?!JA!

Vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

ja dte var helmysigt=)skönt att bli ompysslad=)hoppas du haft en bra helg=)pusss

2011-05-22 @ 14:02:35
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: Jennifer

nu har jag försökt kommentera två ggr,går ju inte?=P

vi hade det underbart=)och hoppas du hade en fin helgg:)puss

2011-05-22 @ 14:43:01
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0