Måndag

Har hört att kaffe sätter igång förbränningen (sant?) så jag tar oftast en kopp innan jag tex beger mig ut på promenad. Idag blåser det kallt men ska allt trotsa den kalla vinden och gå!! Senare blir det zumba! Fan vad man har ätit i helgen. Inget i fredags(då det blev thaimat endast) och sen jobb på natten. Lördagen bestod ju av smörgåstårtor och marängtårta, kvällen grillning och snacks, igår tacos och ostbågar. Nu får det vara stopp! Tänk att man sköter sig så bra på veckorna. Gör ni det med? och faller på helgerna? hi hi

Idag blir det en hemma dag. Inget solande då det är för kallt, hoppas nästan på regn så jag kan plugga min SISTA uppgift för denna termin. Imorgon ska vi in till skolan hela dagen på föreläsning.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

man får unna sig gött på helgerna =)

2011-05-03 @ 01:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0