.....

Körde sista dagen på praktiken idag- det har gått fort. För fort egentligen. När man börjar bli självgående då slutar man ju i princip! Nåja, viktigaste är att man lär sig och jag har fått möjligheten att fått gå med sjuksköterskan.

Lillan har bökat ner sig tror jag och ligger på min kissblåsa- hemskt obehagligt. Känns som jag är kissnödig konstant. Väldigt stillsam även idag- försöker "ruska" liv i henne, får ingen respons på det. Intalar mig att hon bara har några lugna dagar. !!!?=(

Ska klämma några apelsiner(sååå himmelskt goda ju) och ta en varm dusch och invänta nattjobb.

See ya

Kommentarer
Postat av: Carro

Om inte bebis rör som vanligt så ska man ALDRIG vänta med att ringa!!

Bättre att kolla så att allt är bra än att det går fel =/

2011-11-04 @ 16:06:27
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Och gå inte bara ner hit

Kontakta Karlskoga eller Örebro så ultraljud kan göras!

2011-11-04 @ 16:08:14
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0