Första advent

Idag är jag förkyld och jag känner mig jätte bakis/seg!! Undrar om det var alkohol i den alkoholfria vinaren jag köpte igår :S

Kvällen var trevlig, mathias polare kom hit, pratade,fånade oss,gjorde musikquiz osv osv. Kvällen slutade halv 1 på natten då jag bad alla att dra vidare någon annanstans för jag var så trött och hade fruktansvärt ont i ryggen då jag suttit på köksstol i ett antal timmar.  Men som vanligt tar det tid innan alla väl är ute. Då var det bara och sätta igång och plocka undan och ta en bit smörgåstårta IGEN.  Idag när Mathias tog till frukost så valde jag istället att äta vanlig frukost.

Idag är det första advent och jag hade önskat vi hade haft julmust/pepparkakor/lussebullar att fika till det tända ljuset men ikke.
Mathias ska ut och jobba ikväll så vi ska väl se filmer hela dagen och bara vara.

Hoppas ni haft en bra helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0