Fredag

Byrån som stått i vårt rum står ute i garaget sen flera veckor tillbaka, jag har målat det vitt en gång sen har jag inte känt för det men nu i helgen SKA/VILL jag måla det igen för om några veckor är det dags tvätta bebiskläder och lägga in och fixa i hennes rum, dvs upp med hyllan och tvättning osv.
Jag är för lat- iallafall för sånna saker. Igår hämtade vi babygymet hos syster som vi ska låna + den här speldosan till sängen. Det enda som fattas är egentligen en badbalja, kan man få tag i en sån i denna håla eller?! Dont think so.

Idag vägde jag mig igen, står fortfarande på samma som jag gjorde sist för några veckor sen. +5 kg.
Intressant att se hur kroppen ändrar sig dem sista 10 veckorna och hur mycket mer jag kommer att gå upp eller inte.

Min godis dag är idag till idol- det har blivit så. CHOKLAD CHOKLAD CHOKLAD och chips. Med dipp!
Nåja, jag rör ju på mig iallafall. Dem senaste 2 dagarna jag gått så har jag inte fått ont- kan foglossning släppa bara sådär eller kommer det och går?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oh vad roligt att inreda och fixa barnrummet. Skulle kunna köpa allt nytt igen bara för att få göra iordning igen :P



Badbaljan rekommenderar jag att du köper på biltema faktiskt, den är lagom stor så man slipper köpa en större senare plus att den har en propp i botten så man slipper hälla ur vattnet, en "urhålkning" för tvål och även en hål för att sätta fast duschslangen i. Den kostar bara 119:-, dom har även en sån där babystol som underlättar badningen. så ligger bebisen säkert i den så man slipper hålla under bebisen. kostar bara 79:-

Prislistan Jessica..? :P



Dedär med foglossningarna så kommer det och går, ibland har jag inga känningar alls och klarar av längre promenader medans iblan har jag så ont att jag inte ens tar mig upp ur sängen. Hör med BM om ett bälte eller tens-apparat. Lovar att det hjälper när du väl har ont. Och när du inte har ont så njut bara! :)Smärtan är hemsk ibland!



Oh här blir det oxå en godiskväll, massor med choklad, julskum och julmust! =)



Trevlig fredag!

Kram

2011-11-11 @ 12:12:57
URL: http://jezzans.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vi har en från biltema som du gärna får låna!

2011-11-11 @ 13:16:50
URL: http://Majijaaa.blogspot.Co.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0