It hurts...

Alltså jag har haft små känningar av foglossning, eller iallafall vad jag tror att det är ett tag tillbaka(när jag går promenader)... den senaste veckan har det blivit värre, det är en sån smärta, känns som tusen knivhugg i sidorna av magen ner mot ljumskarna. jag går dubbelvikt. Ibland kan det släppa men ibland håller det i sig. Så här vill jag inte ha det redan nu. Jag vill kunna fortsätta ta mina promenader,vara aktiv.

Finns det inget att göra åt foglossning om det nu är det?! Bara att acceptera och vila eller vadå?

Nu är jag iallafall hemma från jobbet, ska laga köttfärslimpa och sen återigen trycka i mig godis.!!!
'

Kommentarer
Postat av: Maria F

Ring och prata med BM om det så kanske hon kan hjälpa dig :)

2011-11-05 @ 19:53:56
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0