Man blir så trött

Jag blir knäckt över fk papper! tänkte att nu var jag klar och skulle skicka iväg och bad Mathias kolla igenom han med och då hittar han missar som jag inte ens förstår. Vilka frågor. Eftersom jag studerar så fick jag med ett studiepapper som ska fyllas i och frågorna där är fan crazy......
Får ringa in imorgon IGEN.  Sen blir jag stressad när jag pratar med sånt folk. Får intrycket av att dem tycker det är jobbigt att ge svar liksom och att andra väntar i kö osv osv.
Nä detta är fan ett heltidsjobb bara de. Blir så aaaaaaaaaarg


Ska snart iväg och jobba natt och mitt usla humör tar jag väl med mig. Har ont i hela kroppen och vill inte ut i kylan!!!!! Ingen bra dag!=/

Kommentarer
Postat av: jessica j

Hej vännen. saknar dig. Jag är ganska insatt i de där me fk. ring mig om du har några frågor, ? ska vi ses någon helg?

2011-11-17 @ 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0