Söndag

Efter så mycket bättre igår somnade jag gott i sängen men är för det lika trött nu. Jäkla mörker ibland!
Idag jobbar jag 07.30-20.00...:P

Imorgon vet jag en som ska ha sovmorgon.
Direkt från praktik till en jobbhelg. Jag är smått utmattad but thats life...

Tänk att imorgon har det redan gått 1 vecka i November. Trodde hösten skulle bli seg men icke.
Menar, om några helger fyller Mathias år sen är det första advent. I dec ska det pysslas. Gud vad jag ska njuta, baka,umgås med nära och kära osv osv. Ja, jag ser fram emot det. Sen ska vi ju iväg på visning på förlossningen snart. Tänk att min förlossning börjar kännas nära nu. Igår hade skruttan lagt sig på nåt konstigt vis, tror det var rumpan uppåt för det var nåt rikitgt hårt som buktade ut rejält på ena sidan. 
Är så nyfiken på dig, mer och mer för varje dag. Nu är det inte många veckor kvar så som tiden rinner iväg dessutom.
Just, så ska vi ju till J och Ck i dec med <3

Nåja, lite känslomässigt tänkande såhär tidigt på morgonen. Men hon och magen är ju min vardag liksom, svårt att tänka på annat.

Ska vi se hur det går att gå promenad idag- hoppas smärtan INTE kommer...

Ciao på er

Kommentarer
Postat av: jennifer

åhh snart är det dags=) ska bli så kul att få träffa hon som legat i din mage=)

2011-11-07 @ 15:27:30
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: jennifer

åhh snart är det dags=) ska bli så kul att få träffa hon som legat i din mage=)

2011-11-07 @ 15:27:47
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0