Sovställningar

Sovit dåligt- haft ont vid revbenen, är det hon som bökar tro? Har känningar även nu, nästan längst upp på sidan. Magen har varit som en ballong har jag känt, drabbas jag av nattsammandragningar eller vadå!
Vet inte alls hur jag ska ligga längre. På mage har jag uteslutit för längesen för det känns bara så obehagligt även om det är så jag sover bäst, ligger jag på sidorna får jag veta det sen, rejäla "sur" sparkar får jag. På rygg kan jag bara inte somna. Har ni något tips?

Idag ska vara min sista dag på praktiken. SKA vara. Men eftersom jag varit hemma med ond rygg nu 2 dagar så är det väl möjligt jag får köra dem dagarna till veckan.
Ska även ut och jobba sen inatt sen en jobbhelg framför mig. Money money :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0