First day

Jag är en sån person som alltid måste gå upp mycket tidigare än vad jag egentligen behöver så jag har tid att vakna till,tänka till och dricka KAFFET i lugn och ro. Läsa bloggar,kolla Fb osv osv.. Jag kan inte gå upp, häva i mig frukost och dra. Då är jag inte människa sen! Men jag erkänner, det börjar ta emot att gå upp tidigt. Mörkt,kallt och man sover inte så himla bra om nätterna längre.

Tur jag har kaffet ändå


Idag är första dagen på praktiken. Antar det bara blir att se sig omkring och ta in information, lära känna folk.
Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha jag är likadan!



2011-10-18 @ 07:00:12
URL: http://mikklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0