Fredag

Bella äääälskar den här kalla luften, frosten, ja höst/vinter.
Imorse fick hon ett ryck och började springa runt,rulla runt i frosten osv. Min tjej!

Jag sover i soffan nu medan sovrummet hålls på med renovering- o ja soffa när man är gravid är inte skönt. Där hittar jag verkligen ingen bra ställning o jag kan inte sova på mage längre som jag älskar, känns nog mer obehagligt än ont. Är rädd att hon ska bli ihjälklämd eller något :P O dessutom börjar hon knuffas så fort man råkar ligga lite på sidan så lite av magen kommer i "kläm"... Så sidan får väl funka. Men iallafall så vaknade jag redan efter 8 imorse- jippi.

Mathias sover men ska snart gå in med lite frukost och kaffe- så vi kan göra klart i sovrummet. Ikväll vill jag ha allt klart. Städningen tar sin tid de med när man hållt på i ett par dagar.

Kl 2 ska vi äntligen få träffa lilla B och dig med såklart Jennifer, snacka om att man är nyfiken på henne. :)

Sen ikväll bänkar jag ner mig till idol!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0