Lördag

Det känns som det skulle kunna falla snö när som helst=) Har den känslan.

Ska beklaga mig idag igen.- har såååååå ont i fötter och händer. Händerna är torra och spruckna och känns alldeles stela och det kliar på dem hela tiden. Fötterna värker, både när jag är stilla och är igång.

Imorse drog Mathias tidigt till Björksjön- han är häst/kattvakt nu när hans föräldrar är utomlands. Där stannar han iallafall inatt. Jag tänkte passa på att sleepa over hos syster, slutar 9 ikväll och börjar 7 imorgon bitti igen på praktiken.

Igår var Mathias iväg och köpte en ny tvättmaskin då våran är mupp. Den har bara kunnat tvättats i 40 grader. Har inte kunnat vrida om eller nånting så det fick bli en ny.

Igår kväll mumsade vi ju pizza och till efterätt mina chokladkakor, 3 stora mosade jag i mig. Har en kvar som ligger och väntar. Nu jäklar börjar sötsuget komma!!=/


Lite allmänt så.

Kaffe och frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0