Lördag

Ni undrar väl förstås vad jag gör uppe nu efter ett nattskift.?
Alltså jag har säkert skrivit det tusen gånger att jag har så svårt att sova när jag kommer hem. Vanligtvis stiger jag ju upp runt 9 halv 10 kanske och komma hem halv 8 från jobbet känns bara knepigt för att då krypa ner. Men nån/några timmar brukar det allt bli. Men får nog lägga mig nån timme sen för jag ska ut även inatt.
Sandra frågade om jag skulle med till mormor idag i Nora men jag orkar bara inte flänga omkring idag.
Ska softa, ner och handla, ta en lång dusch,dammsuga och kanske plugga lite. Njuta av dagen hemma ensam. Min karl drog iväg här för ett tag sen. Han och hans far ska sätta snökäppar i Björksjön och drinkling some beer of course. :P

Imorgon är jag LEDIG och den ska fan spenderas i soffan utan några måsten:=)
Men nu välbehövligt kaffe. Åhh kaffe TACK för att du finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0