Måndag

Morrn!!
Jag försöker ringa min chef här på morgonkvisten.
Börjar bli desperat. Ska ut på praktik om 2 veckor och jag vet knappt nåt. Jag blev placerad i Grythyttan(smart då jag inte ens har ett körkort) dessutom blir det ju dyrt om man ska pendla i princip varje dag. Jag menar, vem har sagt att jag har dem pengarna?! Och bussförbindelserna är väl inte dem bästa kanske, speciellt inte på helgerna.
Jag försöker få en plats här i kommun istället men ena stället hade fullt redan och det andra har jag ringt till i flera dagar utan någon respons så ja i ett desperat försök ringer jag min chef för att kolla av läget lite. Vill gärna få mitt schema hemskickat i tid också. Men det är jag i ett nötskal(nej då, jag brukar ha saker klart i tid), dock fick jag för mig praktiken skulle äga rum mycket senare.
Iallafall så ska vi gå med en undersköterska denna gång och göra lite mer specifika uppgifter som hon gör(men också omvårdnaden som vi gjorde i praktik nr 1).


Snart ska jag iväg till barnmorskan för första gången sen inskrivningen. Mathias blir med :) Nervös men spännande!

Kram


Kommentarer
Postat av: Maria F

Hoppas det ordnar sig!!!! Åh vad roligt med ett besök hos bm :)

2011-10-03 @ 08:37:48
URL: http://majijaaa.blogspot.com
Postat av: Frida Eriksson

Åhh. undrar om det inte är nu ni får lyssna på hjärtat!

2011-10-03 @ 10:45:44
URL: http://rydellvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0