Min historia

Tänkte dela med mig min historia om den dagen jag plussade.
Som ni kanske alla vet så ville ju min karl absolut inte ha barn just nu för att jag inte har ett fast jobb. Det hade han varit väldigt noga med just den biten. Jag tänkte mer att allt skulle ordna sig. Jag ville ju ha men det spelade liksom ingen roll om jag fick det nu eller när jag fått jobb.
Iallafall så hade jag känt mig låg någon vecka,humörsvängningar och en kraftig menssmärta redan 1 vecka innan beräknad mens(o det brukar jag aldrig ha), jag kände på mig något. Så efter en dag utebliven mens bad jag Mathias åka och köpa ett test sen drog han iväg ut någonstans så jag tog testet själv. Dem minuterna var nog dem längsta..... men tänkte ändå för mig själv, ähhh det är ju inget, det har det ju inte blivit innan så. Gick sakta in i badrummet o sneglade snabbt på stickan som visade ett starkt plus. AHHHHHHHHHHHHHHH jag typ bara gick omkring på nedervåningen flera flera varv o nästan grät. Till slut ringde jag min bästa kompis Jennifer och hon fattade på en gång..... efter ett tag kom Mathias hem... nå sa han.. hur gick det..?? lät nästan på han som han visste att det skulle visa negativt. Visade han stickan och han fick det störta leende jag någonstin sett på han.
Efter det var det liksom svårt att smälta. Vi gick liksom omkring för oss själva som zombies och bara JAHA vi ska bli föräldrar... Vi ångrar ingenting och vi ser verkligen fram emot det. Min lilla tjej som ligger i magen som vi längtar så otroligt mycket efter.

Jag mår toppen förutom att jag kan få lite ont i svanken ibland vid vissa ställningar/promenader. Jag har gått upp 3 kg totalt fortfarande och jag går in i v 26 på Lördag.


v16


v18


v20


v22


v25


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh jag blir så rörd när jag läser detta! Tårarna kommer! Minns så väl när du ringde, du grät och jag hörde att det var lyckotårae så jag fattade ju direkt!!! Blir alldeles tårögd när jag tänker på ögonblicket när ni får se rean skatt för första gången, att du aka föda, så stort det är!! Imorgon får hag klappa din fina mage igen! Puss

2011-10-13 @ 17:22:11
URL: http://misshunivetse.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ps.min dåliga stavning skyller jag på min iphone puss

2011-10-13 @ 17:24:23
Postat av: Malin

3kg var inte mkt! Jag är i vecka 33 och har nog gått upp närmare 15-20kg! Tänk så olika det kan vara. Vi väntar också en flicka som är beräknad 4e dec. Nu längtar man såå mycket!!

2011-10-13 @ 20:42:06
URL: http://kvernis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0