Mys kväll

Jisses vad jag är trött. Skulle lätt kunna somna nu. Men pizzan står i ugnen och idol och chokladen väntar.=)
Idag hände det en lite otäck grej, fick ett blodtrycksanfall, har aldrig hänt mig men tror det berodde på luften. Först kände jag ett starkt illamående- jag var nära på att kräkas, samtidigt som det liksom svartnade nästan och yrseln kom, efteråt ett tag var jag så skakis. Måste intala mig själv att sätta mig ner då och då under dagarna och tar pauser. Jag är en stressmänniska vad det än gäller helt i onödan. Har inte bara mig själv att tänka på längre.


Nu vill jag känna en fot/kroppsdel på skruttan- känner ibland att det buktar ut på ena sidan men kan inte känna vad det är, för tidigt kanske?! Vad vet jag.

Ha en toppenkväll hörrni.
Min karl ska ge mig fotmassage.
Filade nyss dem och hade dem i fotbad men har lika ont i dem för det.=/

Kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fiin mage!!! Föresten är det inte alls säkert du kommer känna/ se en fot som trycker fram! Precis som med allt annat är det inte lika för alla! Jag tillexempel märkte aldrig av sånt:) det beror ju på hur bebisen ligger bland annat! Bebisen mår bra ändå:)

2011-10-28 @ 18:41:02
Postat av: jessica

Tack snälla du :)



Oh vilken fin mage du har fått! Nu växer det så det knakar :)

2011-10-28 @ 18:41:06
URL: http://jezzans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0