Ond rygg

Idag är jag hemma och vilar min onda rygg, svanken/rumpan för att vara exakt.
Det började redan igår när jag tog en promenad ner till praktiken, stannade flera gånger pga smärta. Sen rullade det liksom på under kvällen, mycket att göra och när jag väl satte mig så kände jag av det och fötterna ska vi inte ens tala om. Och jag säger att jag ska jobba typ in i det sista, dec ut men vi får se- trodde faktiskt inte jag skulle få uppleva så mycket "smärta före", kanske i slutet eftersom jag rör på mig så mycket i vardagen men ack så fel man kan ha- hoppas tiden som är kvar på praktiken funkar och att ryggen är snäll mot mig.

Ska försöka få till den sista uppgiften i näst sista kursen och sen är det tänkt jag ska ut och jobba inatt.

Men nu kaffe

Kommentarer
Postat av: Maria F

Som jag sagt förut...lyssna på din kropp när det gör ont :)

2011-10-26 @ 07:49:38
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0