Onsdag

Tråkväder!
Hade kunnat sovit ännu längre men då är jag väl inte trött när jag kommer hem ikväll och ska upp tidigt imorgon.
Dem är inte roliga dem turerna, jobb till 9-10 på kvällen sen börjar man 7 igen.
Men är sen ledig i helgen:)

Glassen igår föresten. Jag har alltid velat äta efterrätten tiramisu så igår köpte jag iallafall glassen. Den smakade päckel, alkohol som bara den ju. Nä fy fan. Tur Mathias köpte ett paket med bara vanilj, jag snodde av han och hällde på tonvis med chokladsås. Kände mig såååå bra efteråt.

Meningen är nu innan praktikkvällen att jag ska hinna plugga och ta mig ut på promenad men känner mig fruktansvärt seg. Får se om kaffet gör susen.

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0