Oväntade utgifter

Ja, sånt är väl aldrig kul!! Man liksom smider andra planer- positiva planer som man tror ska bli genomfört inom en snar framtid och poff säger det så dyker det upp något annat som är en ganska stor kostandsfråga.
Man blir liksom och undra ibland,speciellt vid sånna här tillfällen HUR i helvete man ska ha råd med en bebis. Helt ärligt. Tankarna snurrar i skallen på mig.... Menar, min inkomst blir ju inte ett dugg bättre än vad den är nu och nu är jag bara vikarie! Ja herregud.

Jag pratar såklart om kostnader till huset.
Sotaren är här och nu babblas det om att börja spara ihop.. jag vet inte. Men så är det ju med hus... Men kan ändå inte låta bli att bli sur. Ahhhhhhhh ge mig vinst på något. Varför kan inte en annan ha tur i pengar och vinna något för en gångs skull!!


Näää ingen bra dag detta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0