Tänk om

Tänk om jag kunde vrida fram klockan lite så vi får den här vintern och snön som ingen vill ha....
Så julafton kommer. Jag älskar jul.

Min praktik och skola för denna termin är över....   man kan få börja pusta ut och slappna av om dagarna...
Och såklart att Januari kan komma lite fortare....:)

Just nu är jag en stressad person. Inte nog med att man ska få till en heltidspraktik och dessutom hinna med skoluppgifter samt plugga till det medicinska provet så har man jobb utöver det och ska även försöka hinna med att sköta om ett hem och en hund. Jag ser upp till dem som har det så fast ännu mer och klarar av det och inte gnäller om det som jag gör. För jag känner mig stundvis utsliten alltså.

Idag är en grå dag- promenad,plugga och fila mina stackars fötter är ett måste denna dag.

Jo, sa jag att jag jobbat natt inatt?! Tänk om man också här kunde slappna av efter jobbet och sova dem timmar man behöver men man är väl inte skapt för nattjobb.

Gnäll Annso!


Kommentarer
Postat av: Frida

Man kan bara göra sitt bästa! Slit inte ut dig tjejen!

2011-10-18 @ 00:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0