Tidig morgon

Är det meningen att man ska börja tvivla på sig själv i rollen som mamma redan nu?
Jag kan bli så arg på mig själv- jag kommer på mig själv med hur jag är ibland med Elly.
Har jag tålamodet? Blir jag en bra människa med barn?
Jag har typ inget tålamod och är jkligt envis..


Imorse vaknade fröken 7 precis som vanligt. Det var mörkt ute och ja, jag var väldigt trött.
Vi gick upp och gjorde iordning välling och myste/lekte en stund innan vi tog en promenad till Sandra. Och här sitter vi nu. Ska dricka kaffe och äta frukost.
Mycket roligare för henne att vara hemma med alla hennes leksaker. Jag har ju inget!

Vet inte vad vi ska göra idag.. Undrar om dem äger en kratta- isåfall kan man gå ut och kratta löv!?

Men nu KAFFE

Kommentarer
Postat av: jennifer

tro mig så kommer du nog känna även när eran tjej är född,jag trodde jag hade bättre tålamod än vad jag faktsikt har..Det gäller att försöka slappna av och inte stressa,inatt efter att hon ätit,rapat och blivit bytt på så gnällde hon hur mkt som helst och jag föröskte få henne att somna om i säkert två timmar(alltså hon skrek inte i två timmar,men hon vägrade somna om=P).jag var så trött så tillslut gav jag upp och lät christer ta henne,trots att jag gett mig på att ta nattpasset!PJUUUH:)

2011-10-02 @ 11:42:05
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: Frida Eriksson

Det är helt annat med sitt egna barn!

2011-10-02 @ 15:17:56
URL: http://rydellvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0