Torsdag

God morgon

Ska snart iväg och jobba ett par timmar på ett annat ställe som det fattades folk hos.
När jag kommer hem fortsätter vi med tapetseringen.
Ena väggen(en kort sida) blev klar igår. Vi trodde det kanske skulle bli klart igår men insåg rätt snabbt att slipningen tog sån tid.


Snart helg också- jag är ledig förutom Söndag natt då jag ska ut. Passade på att ta den turen då min praktik inte sätter igång förens Tisdag. Föresten, det blir inte Sörgården i Grythyttan utan jag bytte till Gillergården istället. Känns ändå skönt att vara på plats här.

Imorgon får vi ses vi tjejer och mysa och snosa på lilla B. Gud så jag längtat=)

Kramis


Kommentarer
Postat av: Jenna

Va skönt att du fick byta till gillers!!

Det är superbra att vara där, du kommer säkert trivas=)

2011-10-13 @ 08:28:58
URL: http://xxxjenna.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, nu börjar sen bli stor och otymplig.. Men det är ju bara några veckor kvar nu :)



Ja varför inte, alltid lika kul att läsa hur andra berättade det för sina karlar/vänner/föräldrar :)

2011-10-13 @ 13:41:32
URL: http://jezzans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0