Slut

Jaha, Kopparbergsmarken är också över för i år. Det har varit otroligt mycket folk och otroligt varmt idag.
Jag har letat och letat efter en cool bebis tshirt men den minsta storleken som fanns var 70. Inge kul alltså!
Och inga miniraggsockor fann jag heller...
Nee, det enda Sandra och jag har gjort idag är och äta....
Först stannade vi hos Eriks syster på mat. Åt lasagne... Elly busade... och lekte..

 



När vi sen kom ut på marknaden så började vi med att ställa oss till korvkön så att säga. En korv med bröd gick ju snabbt i... resulterade i ännu mer hunger för det var ju bara en aptitretare. Så iväg till våffelståndet.... av den Belgiska(inte goda våfflan med grädde och sylt på) åt vi knappt upp vilket gjorde oss irreterade och ännu mer hungriga så sista stoppet var till Langos. Är inte jätte förtjust i det men det gick i och jag orkade inte med fler köstopp. Iallafall så känns det som vi bara ätit idag. Är väl iofs trevligt det med :)

Nu är jag trött och inväntar Elly som ska sova kvar här inatt.

Så godnatt med er. Nu tar vi kvällen här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0