V 25

Bebis; I vecka 25 är medelkroppslängden 33 cm och vikten är 800 g.
Barnet kan känna igen din röst och reagerar mer på mammans röst än andra ljud.
Barnet ligger och växer och mognar.

Mamma; På en del kvinnor börjar det synas nu att hon är gravid medan andra fick mage för länge sen. Barnet kan trycka mot din blåsa vilket kan göra att du behöver gå på toaletten oftare(inte för mig än).
Många börjar även få kramp i benen (har jag haft några gånger), riktigt obehagligt.


Snart far vi iväg till Öret älsklingen och jag. Ikea,byggmax och förhoppningsvis lite shopping och lunch på Marieberg=) Ikväll ska jag även ut och jobba natt. Likaså imorgon.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0